Μαθήματα Ισπανικών για αρχάριους

Σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς των Γλωσσών, όλες οι ευρωπαϊκές γλώσσες χωρίζονται στα έξι εξής επίπεδα:

Α1   Α2   Β1   Β2   C1   C2

Τι είναι το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς των Γλωσσών; 

Προσφέρει μια κοινή βάση για τη διδασκαλία και οργάνωση υλικού σε εκπαιδευτικά εγχειρίδια ή εξετάσεις σε όλη την Ευρώπη. Βάσει του Common European Framework σχεδιάζονται τα επίπεδα γλωσσομάθειας, η οργάνωση του διδακτικού υλικού για κάθε επίπεδο και, γενικά, ο σκοπός και οι στόχοι διδασκαλίας για κάθε ευρωπαϊκή γλώσσα που διδάσκεται ως ξένη. 

Περιγράφει με ένα κατανοητό τρόπο τι πρέπει να μάθει ο μαθητής προκειμένου να επικοινωνήσει σε μια ξένη γλώσσα και τι δεξιότητες θα τον βοηθήσουν να αντεπεξέλθει σε οποιαδήποτε κατάσταση, είτε προφορικά είτε γραπτά. Επίσης, περιγράφει το πολιτισμικό περιβάλλον, μέρος του οποίου αποτελεί η γλώσσα αυτή. 

Με το Common European Framework μπορούν εύκολα να αξιολογηθούν οι γνώσεις κάθε μαθητή κι έτσι να διαπιστωθεί η πρόοδός του στην εκμάθηση μιας οποιασδήποτε ξένης γλώσσας, πέρα από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας στην οποία μιλιέται ως μητρική. 

 

Τι προϋποθέτει για κάθε επίπεδο διδασκαλίας της ισπανικής γλώσσας; 

Επίπεδα Α1 και Α2

Επίπεδο Α1

Προφορικός λόγος: 

Ο μαθητής κατανοεί βασικές οδηγίες ή συμμετέχει σε απλές συζητήσεις για καθημερινά θέματα. 

Κατανόηση γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής κατανοεί απλές ειδήσεις, οδηγίες ή απαραίτητες πληροφορίες. 

Παραγωγή γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής είναι σε θέση να συμπληρώνει απλά έντυπα και να κρατά σημειώσεις σχετικά με ωράρια, ημερομηνίες και μέρη. 

 

Επίπεδο Α2 

Προφορικός λόγος: 

Ο μαθητής είναι σε θέση να εκφράσει απόψεις ή επιθυμίες με απλό τρόπο σε φιλικό πλαίσιο επικοινωνίας. 

Κατανόηση γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής κατανοεί απλές πληροφορίες σχετικές με γνωστούς τομείς: π.χ. καταναλωτικά προϊόντα, πινακίδες, βιβλία ή σύντομες διηγήσεις σχετικά με οικεία θέματα. 

Παραγωγή γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής είναι σε θέση να συμπληρώνει έντυπα και να γράφει απλά γράμματα ή κάρτες με προσωπικές πληροφορίες. 

 

Επίπεδο Β1

Προφορικός λόγος:

Ο μαθητής μπορεί να εκφράσει με πολύ απλό τρόπο απόψεις σχετικά με πολιτιστικά ή αφηρημένα θέματα, ή να συμβουλεύσει σχετικά με προσωπικά θέματα. Κατανοεί οδηγίες ή διαφημίσεις. 

Κατανόηση γραπτού λόγου:

Ο μαθητής κατανοεί άρθρα σχετικά με την καθημερινότητα, όπως και το γενικό νόημα πληροφοριών σχετικά με την καθημερινότητα και την προσωπική και οικογενειακή ζωή. 

Παραγωγή γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής μπορεί να γράφει γράμματα ή να κρατά σημειώσεις σχετικά με οικεία ή προβλέψιμα θέματα. 

 

Επίπεδο Β2

Προφορικός λόγος: 

Ο μαθητής μπορεί να ξεκινήσει ή να συμμετέχει σε μια συζήτηση με οικείο θέμα, ή να υποστηρίξει μια συζήτηση γύρω από μια ποικιλία θεμάτων. 

Κατανόηση γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής είναι σε θέση να διαβάζει γρήγορα ένα κείμενο, προκειμένου να αναζητήσει κάποιες πληροφορίες και να καταλάβει οδηγίες ή συμβουλές. 

Παραγωγή γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής μπορεί να κρατήσει σημειώσεις, ενώ κάποιος μιλά, ή να γράψει ένα γράμμα που περιλαμβάνει και πληροφορίες εξεζητημένες. 

Επίπεδο C1

Προφορικός λόγος: 

Ο μαθητής μπορεί να λαμβάνει ενεργά μέρος σε συγκεντρώσεις και σεμινάρια που αφορούν τη δουλειά του ή να συμμετέχει σε μια φιλική συζήτηση με ευχέρεια, ακόμα κι όταν χρειαστεί να συζητήσει για άγνωστα θέματα. 

Κατανόηση γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής διαβάζει αρκετά γρήγορα ώστε να παρακολουθήσει ένα πανεπιστημιακό μάθημα. Μπορεί να διαβάζει άρθρα στην εφημερίδα και σε περιοδικά ή να καταλάβει λίγο πιο εξειδικευμένη αλληλογραφία. 

Παραγωγή γραπτού λόγου:

Ο μαθητής είναι σε θέση να προετοιμάσει τον επαγγελματικό του φάκελο, να κρατήσει ακριβείς σημειώσεις κατά τη διάρκεια συγκεντρώσεων ή να γράψει ένα σύντομο δοκίμιο, το οποίο δείχνει ικανότητα για επικοινωνία. 

Επίπεδο C2

Προφορικός λόγος:

Ο μαθητής είναι σε θέση να δίνει συμβουλές ή να μιλά σχετικά με πολύπλοκα και εξειδικευμένα θέματα, να καταλαβαίνει οποιαδήποτε συζήτηση και να χειρίζεται με σιγουριά προβληματικά θέματα. 

Κατανόηση γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής κατανοεί έγγραφα πάσης φύσεως, αλληλογραφία, οποιαδήποτε κείμενα γενικά, ακόμα κι αν το νόημα είναι πολύ περίπλοκο. Παραγωγή γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής μπορεί να γράφει γράμματα σχετικά με οποιοδήποτε θέμα και να κρατήσει αναλυτικές σημειώσεις κατά τη διάρκεια συγκεντρώσεων ή ομιλιών, με ακρίβεια και σαφήνεια. 

Tα ΠΤΥΧΙΑ των Ισπανικών

Tα Διπλώματα Ισπανικής ως Ξένης Γλώσσας DELE:

Eίναι διεθνώς αναγνωρισμένοι επίσημοι τίτλοι που χορηγεί το Instituto Cervantes εξ ονόματος του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού της Ισπανίας. 

To Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ΚΠγ:

Το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ) θεσμοθετήθηκε με τον Ν. 2740/99 (ΦΕΚ186-Α) και το 2002 το Υπουργείο Παιδείας ανέθεσε το σχεδιασμό του συνολικού συστήματος εξετάσεων και πιστοποίησης γλωσσομάθειας σε επταμελή Κεντρική Εξεταστική Επιτροπή (ΚΕΕ) πανεπιστημιακών με εξειδίκευση στην επιστήμη της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.

Αυτός ο ιστότοπος αποθηκεύει cookies στον υπολογιστή σας.
Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για να βελτιώσουν την εμπειρία χρήσης του ιστότοπου μας και
να μας βοηθήσουν να σας παρέχουμε προσωποποιημένες υπηρεσίες, τόσο σε αυτό το site όσο και σε άλλα media.