Σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς των Γλωσσών, όλες οι ευρωπαϊκές γλώσσες χωρίζονται στα έξι εξής επίπεδα:

Α1   Α2   Β1   Β2   C1   C2

Τι είναι το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς των Γλωσσών; 

Προσφέρει μια κοινή βάση για τη διδασκαλία και οργάνωση υλικού σε εκπαιδευτικά εγχειρίδια ή εξετάσεις σε όλη την Ευρώπη. Βάσει του Common European Framework σχεδιάζονται τα επίπεδα γλωσσομάθειας, η οργάνωση του διδακτικού υλικού για κάθε επίπεδο και, γενικά, ο σκοπός και οι στόχοι διδασκαλίας για κάθε ευρωπαϊκή γλώσσα που διδάσκεται ως ξένη. 

Περιγράφει με ένα κατανοητό τρόπο τι πρέπει να μάθει ο μαθητής προκειμένου να επικοινωνήσει σε μια ξένη γλώσσα και τι δεξιότητες θα τον βοηθήσουν να αντεπεξέλθει σε οποιαδήποτε κατάσταση, είτε προφορικά είτε γραπτά. Επίσης, περιγράφει το πολιτισμικό περιβάλλον, μέρος του οποίου αποτελεί η γλώσσα αυτή. 

Με το Common European Framework μπορούν εύκολα να αξιολογηθούν οι γνώσεις κάθε μαθητή κι έτσι να διαπιστωθεί η πρόοδός του στην εκμάθηση μιας οποιασδήποτε ξένης γλώσσας, πέρα από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας στην οποία μιλιέται ως μητρική. 

 

Τι προϋποθέτει για κάθε επίπεδο διδασκαλίας της ισπανικής γλώσσας; 

Προφορικός λόγος:

Ο μαθητής μπορεί να εκφράσει με πολύ απλό τρόπο απόψεις σχετικά με πολιτιστικά ή αφηρημένα θέματα, ή να συμβουλεύσει σχετικά με προσωπικά θέματα. Κατανοεί οδηγίες ή διαφημίσεις. 

Κατανόηση γραπτού λόγου:

Ο μαθητής κατανοεί άρθρα σχετικά με την καθημερινότητα, όπως και το γενικό νόημα πληροφοριών σχετικά με την καθημερινότητα και την προσωπική και οικογενειακή ζωή. 

Παραγωγή γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής μπορεί να γράφει γράμματα ή να κρατά σημειώσεις σχετικά με οικεία ή προβλέψιμα θέματα. 

Προφορικός λόγος: 

Ο μαθητής μπορεί να ξεκινήσει ή να συμμετέχει σε μια συζήτηση με οικείο θέμα, ή να υποστηρίξει μια συζήτηση γύρω από μια ποικιλία θεμάτων. 

Κατανόηση γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής είναι σε θέση να διαβάζει γρήγορα ένα κείμενο, προκειμένου να αναζητήσει κάποιες πληροφορίες και να καταλάβει οδηγίες ή συμβουλές. 

Παραγωγή γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής μπορεί να κρατήσει σημειώσεις, ενώ κάποιος μιλά, ή να γράψει ένα γράμμα που περιλαμβάνει και πληροφορίες εξεζητημένες.

Αυτός ο ιστότοπος αποθηκεύει cookies στον υπολογιστή σας.
Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για να βελτιώσουν την εμπειρία χρήσης του ιστότοπου μας και
να μας βοηθήσουν να σας παρέχουμε προσωποποιημένες υπηρεσίες, τόσο σε αυτό το site όσο και σε άλλα media.