Σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς των Γλωσσών, όλες οι ευρωπαϊκές γλώσσες χωρίζονται στα έξι εξής επίπεδα:

Α1   Α2   Β1   Β2   C1   C2

Τι είναι το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς των Γλωσσών; 

Προσφέρει μια κοινή βάση για τη διδασκαλία και οργάνωση υλικού σε εκπαιδευτικά εγχειρίδια ή εξετάσεις σε όλη την Ευρώπη. Βάσει του Common European Framework σχεδιάζονται τα επίπεδα γλωσσομάθειας, η οργάνωση του διδακτικού υλικού για κάθε επίπεδο και, γενικά, ο σκοπός και οι στόχοι διδασκαλίας για κάθε ευρωπαϊκή γλώσσα που διδάσκεται ως ξένη. 

Περιγράφει με ένα κατανοητό τρόπο τι πρέπει να μάθει ο μαθητής προκειμένου να επικοινωνήσει σε μια ξένη γλώσσα και τι δεξιότητες θα τον βοηθήσουν να αντεπεξέλθει σε οποιαδήποτε κατάσταση, είτε προφορικά είτε γραπτά. Επίσης, περιγράφει το πολιτισμικό περιβάλλον, μέρος του οποίου αποτελεί η γλώσσα αυτή. 

Με το Common European Framework μπορούν εύκολα να αξιολογηθούν οι γνώσεις κάθε μαθητή κι έτσι να διαπιστωθεί η πρόοδός του στην εκμάθηση μιας οποιασδήποτε ξένης γλώσσας, πέρα από το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας στην οποία μιλιέται ως μητρική. 

 

Τι προϋποθέτει για κάθε επίπεδο διδασκαλίας της ισπανικής γλώσσας; 

Προφορικός λόγος: 

Ο μαθητής μπορεί να λαμβάνει ενεργά μέρος σε συγκεντρώσεις και σεμινάρια που αφορούν τη δουλειά του ή να συμμετέχει σε μια φιλική συζήτηση με ευχέρεια, ακόμα κι όταν χρειαστεί να συζητήσει για άγνωστα θέματα. 

Κατανόηση γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής διαβάζει αρκετά γρήγορα ώστε να παρακολουθήσει ένα πανεπιστημιακό μάθημα. Μπορεί να διαβάζει άρθρα στην εφημερίδα και σε περιοδικά ή να καταλάβει λίγο πιο εξειδικευμένη αλληλογραφία. 

Παραγωγή γραπτού λόγου:

Ο μαθητής είναι σε θέση να προετοιμάσει τον επαγγελματικό του φάκελο, να κρατήσει ακριβείς σημειώσεις κατά τη διάρκεια συγκεντρώσεων ή να γράψει ένα σύντομο δοκίμιο, το οποίο δείχνει ικανότητα για επικοινωνία. 

Προφορικός λόγος:

Ο μαθητής είναι σε θέση να δίνει συμβουλές ή να μιλά σχετικά με πολύπλοκα και εξειδικευμένα θέματα, να καταλαβαίνει οποιαδήποτε συζήτηση και να χειρίζεται με σιγουριά προβληματικά θέματα. 


Κατανόηση γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής κατανοεί έγγραφα πάσης φύσεως, αλληλογραφία, οποιαδήποτε κείμενα γενικά, ακόμα κι αν το νόημα είναι πολύ περίπλοκο. 

Παραγωγή γραπτού λόγου: 

Ο μαθητής μπορεί να γράφει γράμματα σχετικά με οποιοδήποτε θέμα και να κρατήσει αναλυτικές σημειώσεις κατά τη διάρκεια συγκεντρώσεων ή ομιλιών, με ακρίβεια και σαφήνεια. 

Αυτός ο ιστότοπος αποθηκεύει cookies στον υπολογιστή σας.
Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για να βελτιώσουν την εμπειρία χρήσης του ιστότοπου μας και
να μας βοηθήσουν να σας παρέχουμε προσωποποιημένες υπηρεσίες, τόσο σε αυτό το site όσο και σε άλλα media.